Wat betekend het als iemand in een advertentie zegt: te koop c iphone van c apple?

Betekend dit dat het niet een originele iphone is?

Toegevoegd na 28 minuten:
Voor de duidelijkheid er stond geen rondje omheen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem contact op met de adverteerder

Het beste antwoord

Het kan 2 dingen betekenen. Of hij kan de © niet vinden en gebruikt de c in de plaats om aan te geven dat hij echt is. Ook gebruiken ze vaak c iphone voor Clone iphone. Dit is vanaf hier door niemand te beantwoorden en kan alleen degene die de advertentie heeft geplaatst voor je beantwoorden :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je c met zon rondje eromheen bedoeld, dan is het het tekentje van Copyright.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De C (ook wel ©) is het logo/tekentje van Copyright wat wil zeggen dat iets zo origineel is dat iemand anders het niet mag namaken. Zie link voor meer informatie

Toegevoegd na 58 seconden:
Als erbij staat 'Apple' dan moet het wel de echte iPhone zijn, want anders mag het helemaal niet in een advertentie staan en dat is strafbaar.