ik wil een normale harde schijf zetten op mijn xbox 360 maar moet ik dan die besturingssysteem van xbox er dan op installeren of hoe zit dat???

of zit het besturingssysteem van xbox al op de xbox 360 harddisks???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij de xbox 360 is het alleen mogelijk om een externe harde schijf te plaatsen, dit kan door hem in de usb ingang te stoppen aan de voor of achterkant. Vervolgens maakt je xbox een eigen opslag ruimte aan die het op de interne harde schijf opslaat. Bij het opstarten van een spel vraagt de xbox je nu steeds op welke schijf je het spel op wil slaan, kies dan voor de externe, die van xbox de naam cloudy save krijgt. Als de interne harde schijf van u xbox het niet meer doet werkt een externe schijf ook niet, en is u xbox gewoon kapot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoelde ook een nieuwe interne harde schijf erin plaatsen